Pride ROCX 8.1 - молодша і найдоступніша модель в лінійці гравійників. Зібраний на легкій рамі і надійній трансмісії Shimano Claris, байк став одним з найбільш привабливих за результатами минулих сезонів. І не дарма, оскільки це швидкий і безвідмовний велосипед, що впорається з будь-яким завданням.
Велосипед виготовляється в чотирьох розмірах (S, M, L, XL), які підійдуть велосипедистам зі зростом від 160 до 195 см .
Рама і вилка велосипеда зроблені з сплаву алюмінію 6061Т . Це міцний і легкий матеріал, що не схильний до корозії. Завдяки батуванню труб рами вдалося збалансувати її вагу, при цьому не втрачаючи міцності. Висока торсійна жорсткість велосипеда досягається за рахунок застосування технології гідроформінгу. Вона забезпечує створення складного профілю труб рами, що дає високу ефективність педалювання, роблячи раму більш динамічною і накатистою.
Вилка на цьому гравійнику встановлена ригідна. Вона закріплена під досить великим кутом (71,5 град), що дає хорошу керованість байком. Брудові зазори на вилці і задніх перах рами дозволяють не морочитися вибором дороги, колеса не залипнуть навіть у відчайдушному бруді.
У 2020 році рама ROCX 8.1 збагатилася Бонками, які дають простір творчості по закріпленню багажу і запасу води. Також Бонки з'явилися і на ногах вилки.
Колеса 28"в діаметрі. Взуті в покришки Innova, розміром 700x38c . Вони оснащені щільними низкопрофільними кубами протектора, котрі дадуть хороше зчеплення на твердому покритті, мінімізуючи опір коченню. Алюмінієві подвійні ободи з внутрішньою шириною в 19 мм будуть гарантами міцності коліс. Втулки Quando на насипних підшипниках забезпечать легкий хід. Висока ремонтопридатність дозволять проїхати цим втулкам, за регулярного обслуговування, багато тисяч кілометрів. Фіксуються колеса ексцентриками, тому для установки або зняття ключі не знадобляться.
Трансмісія має 16 передач: 8 на касеті Shimano HG200 і 2 на системі шатунів Prowheel RPL . За чіткість роботи трансмісії відповідає ззаду Shimano Altus M2000 і Shimano Claris R2000 спереду. Працюють вони в парі з шосейними моноблоками Shimano Claris ST-R2000, 2x8 . Задній перемикач належить до туристичної групи гірського навісного обладнання. Він має на борту технологію Shadow, яка забезпечує пряме підведення троса, вузький профіль і жорсткі пружини натягу ланцюга. Все це дає чіткість роботи при трясці і на високій швидкості.
Картриджна каретка, на якій обертається система шатунів, оснащена промисловими підшипниками. Їх надійна брудозахищена будова дозволяє без обслуговування працювати протягом 10 000 км.
Гальма на байку дискові механічні Tektro MD-C400 . Вони прості за будовою, а тому надійні. На якість їх роботи практично не впливають ні погодні умови, ні температура. Дискова механіка відмінно справляється зі своїми обов'язками і взимку, і влітку, і в дощ, і в спеку. Чим, на жаль, не можуть похизуватись ні дорожча дискова гідравліка, ні дешевші ободні гальмівні системи.
Pride ROCX 8.1 - легкий і швидкий велосипед на всі випадки життя.