Каталог товарів
Безкоштовно по Україні
Вхід
Реєструйся, щоб отримати перший бонус
Каталог
Знайти
Головна
Велосипеди
Гірські
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP

Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP

Артикул:SKD-23-14
Про товар
Характеристики
Відгуки

Характеристики

Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
Scalpel 29, 100mm, карбонова BallisTec Hi-MOD, PF30, під рульову 1.5 Si
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена ​​з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
Lefty Carbon XLR 100 29, XLR XC damper (Full Sprint), технологія Hybrid Needle Bearing, офсет 45mm
Кермова колонка
Пристрій, який забезпечує обертання велосипедної вилки в рульовому стакані рами. Складається з верхньої та нижньої чашок, двох підшипників (герметичних "промислових" або сепараторних), якоря, кришки якоря та упорних кілець (спейсерів). Чашки можуть знаходитись зовні рульового стакана (виносна, неінтегрована рульова), або всередині неї (напівінтегрована). Також рульовий стакан може мати посадочні місця в які вкладаються промислові підшипники (інтегрована рульова). Такий варіант є самим складним і дорогим у виготовленні, оскільки вимагає надточного обладнання для виготовлення стакану.
Cannondale HeadShok Si w/10mm
Задній амортизатор
Це частина підвіски велосипеда, призначена для поглинання удару та зменшення подальшого розгойдування конструкції. Задній амортизатор велосипеда складається з ресори (вита металева пружина або повітряний картридж) і демпфера (масляний або повітряний) - елемента, що гасить коливання. Металеві пружини частіше ставляться на велосипеди для екстремальної їзди, такої як фрірайд або даунхіл. Повітряні амортизатори встановлюються на моделі для крос-кантрі, бек-кантрі, а також на трейлові байки.
RockShox Monarch XX, хід 100mm, Full Sprint remote
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
Гідравлічний дискові гальма Avid XX, 180mm
Гальмівні ручки
Важіль, що приводить в дію гальмо велосипеда. Механічна ручка при натисканні тягне трос, який приводить в рух колодки. У гідравлічній системі використовується спеціальна гальмівна рідина та ручки з розширювальним бачком. При натисканні ручки підвищується тиск в системі, підсуваючи колодки до гальмівного диску. У шосейних і гравійних велосипедів гальмівна ручка поєднана з ручкою перемикання (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки).
Avid XX, Matchmaker
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
Гідравлічний дискові гальма Avid XX, 160mm
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
SRAM XX1, Type 2 RBC
Передній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам кривошипної системи (шатунам). У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до підсідельної трубі хомутом, або болтами безпосередньо до рами (direct mount). Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
N/A
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
SRAM XX1
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Cannondale HollowGram Si, BB30A, XX1, 32T
Педалі
Це платформи для ніг, що кріпляться до шатунів і передають обертальні зусилля ніг через, трансмісію та ланцюг, на заднє колесо. Найчастіше дорослі велосипеди обладнані тестовими пластиковими педалями. Велосипеди середнього і високого рівня можуть постачатися без педалей в комплекті. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
N/A
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
SRAM X01, 10-42, 11-шв.
Ланцюг
Це механізм, що складається з послідовно з'єднаних шарнірами ланок. Ланцюг призначений для передачі крутного моменту з провідною зірки кривошипної системи (шатунів) на провідну зірку касети. Як альтернатива ланцюга може застосовуватися ремінна передача.
SRAM XX1, 11-ск.
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
Lefty SL передня, DT Swiss 350 142x12 задня, 32 hole
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
ENVE Carbon Twenty9 XC, tubeless ready
Спиці
Конструктивний елемент колеса. Представляє собою стрижень, що з'єднує центральну частину колеса (втулку) і його обід. Використання спиць дозволяє значно полегшити конструкцію колеса, при цьому не знижуючи його міцності. Спиці виробляють зі сталі, алюмінію і титану. Натяг спиць відбувається за допомогою ніпеля, який накручується на спицю з боку обода. Ніпель виготовляють зі сталі, латуні, алюмінію.
DT Swiss Aerolite
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
Schwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.1", folding, tubeless ready
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
Cannondale OPI Adjustable Stem / Steerer V2, 31.8, -15 град. (S-L), -5 град. (X)
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
FSA K-Force Carbon, flat, 700mm
Гріпси
Ручки велосипеда за які тримається велосипедист. Вони призначені для міцного хвата руками в будь-яких погодних умовах, а також для зниження вібрації. На горих велосипедах частіше встановлюються гріпси з замками, які запобігають їх прокручуванню при інтенсивній їзді. На шосейних і гравійних велосипедах роль гріпс виконує спеціальна обмотка.
Cannondale спінені
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
FSA K-Force Light карбонова, 31.6x350mm (S, M) 400mm (L, X)
Сідло
Частина велосипеда, яка бере на себе основну масу велосипедиста. Велосипедне сідло має форму, яка забезпечує комфортне сидіння на ньому та не заважає крутити педалі. На міські моделі встановлюються широкі та м'які сідла, що ідеально підходять для прямої посадки. Спортивні велосипеди обладнані вужчими та жорсткішими моделями, які дозволяють ефективно педалювати, залишаючись комфортними, оскільки вага велосипедиста краще розподілена між сідлом, педалями та кермом. Також сідло може мати поглиблення або виріз в центрі для зменшення тиску на промежину. Кріпиться сідло на підсідельний штир болтовим замком.
Prologo Nago Evo X8 T1.4
Тип вилки
повітряно-оливна
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Категорія велосипеда
Гірські
Категорія велосипеда
Двопідвіси
Діаметр колеса
29"
Тип гальма
дискові гідравлічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
L
Підвіска
двопідвіс
Рік
2015
Матеріал рами
карбон
Электричний привід
ні
Зріст
175-190 см
Артикул
SKD-23-14
Де плануєте кататися
Пересічена місцевість
Для кого велосипед?
Чоловічі
Для кого велосипед?
Жіночі
Бренд
CANNONDALE
Тип гірського велосипеда
крос-кантрі
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Геометрія велосипеда

Геометрія велосипеда
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відгуки

Гость
30.11.2015
Переваги
Шикарный велосипед! катаю на таком - одной рукой руль держу, другой слёзы счастья вытираю!
Недоліки
Гость
30.11.2015
Переваги
Велосипед-пуля. Лёгкий, быстрый, жесткий.
Недоліки
Гость
01.05.2016
Переваги
САНЁК, а потом тебя мамка будит(
Недоліки
Залишити відгук
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відео

Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Наявність в магазинах

Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед 29 "Cannondale SCALPEL Carbon Team рама L REP фото 1
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Артикул:SKD-23-14
Поділитися
Немає в наявності
3
відгуків
Поділитися
Додати в обране
Додати в порівняння
Самовивіз з магазину Велопланета
Замов на сайті забери в магазині
Доставка по місту
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед Cannondale SCALPEL Carbon Team – это отличная модель горного двухподвеса! Супертехнологичный, сверхмощный и невероятно легкий велосипед позволит Вам без труда преодолеть любые дороги, будь это шумные и узкие улицы города или каменистая и неровная дорога бездорожья. Он специально разработан для профессиональных велогонщиков, ценящих практичность компонентов и комфортность катания. Естественно, главное конкурентное преимущество байка – карбоновая рама. Большинство специалистов уверены, что будущее велоспорта именно за рамами из этого композитного материала. Дело в том, что карбон – невероятно легкий, прочный и долговечный материал, полностью исключающий коррозию. Пока что углепластиковые рамы имеют сравнительно высокую цену, но изготовители ежегодно совершенствуют технологии производства, усовершенствуя и удешевляя компоненты. Велосипед Cannondale SCALPEL Carbon Team характеризуется превосходной подвеской. Кроме того, он оснащен отличной тормозной системой Avid X0 Carbon. Потому байк уверенно себя ведет даже на жестких скоростных спусках, требующих безотказной работы дисковых тормозов. Оригинальная, необычная, но от этого не менее надежная и практичная вилка Lefty, которая является визитной карточкой компании-производителя, отлично поглощает неровности всех видов поверхностей, уменьшая нагрузку на руки. Эта одноногая вилка помогает достичь оптимального баланса легкости, жесткости и долговечности.
Схожі товари
footer logo
copyright © 2021 all rights reserved
Слідкуйте за нами:
Профіль
Порівняння
Вибране
Кошик